Host: Viktor Bocan | O obtížnosti her už byla řeč v mnoha předchozích dílech, byť to zatím nikdy nebyl hlavní námět epizody. Je to přitom velmi vděčné téma a navíc k němu máme s Viktorem docela odlišný přístup. Časem se k obtížnosti jako takové určitě ještě mnohokrát vrátíme, a to možná i obecněji, tentokrát jsme se ale dotkli jedné konkrétní problematiky, totiž tzv. "difficulty spiků", neboli míst, kdy hra najednou výrazně zvýší obtížnost, typicky třeba u bossů. Řeč byla o konkrétních hrách, pohledu z vývoje nebo složitosti nastavování obtížnosti. Jo a ještě předtím byla řeč o tom, co hrajeme. Včetně WoWka a virtuální reality.
Obsah pro předplatitele
Tento podcast je pouze pro předplatitele.
Chcete poslouchat dál a mít přístup k dalším příspěvkům této publikace?
Předplatit od 120 Kč