Článek

Archiv #2: Rozhovor s Milošem Jeřábkem

4. 2. 2023

Tento text byl původně otištěn v  říjnu 2015 ve SCORE 261. Rozhovor vznikl u příležitosti dokončení hry Quantum Break, na které se Miloš Jeřábek podílel jako senior producent. Rozhovor přetiskuji vzhledem k chystané epizodě podcastu, kde jsme probrali spíše poslední léta Milošovy kariéry. Pokud vás zajímají začátky jeho kariéry včetně práce v 2K Czech, čtěte dál.

SCORE: Ahoj Miloši. Díky, že sis na mě udělal čas. Na začátku budeš asi muset trochu zalovit v paměti. Co Miloš Jeřábek jako hráč?

Miloš Jeřábek: Herní vývojář bez lásky ke hrám, to nejde moc dohromady. První hry, na které si vzpomínám, byly na nějakých starých kazetových konzolích z Německa. Vůbec jsem jim nerozuměl, neměl tušení, o čem to tam mluví, ale i tak byla zábava. Tetris, různé formy Pac-Mana, 2D střílečky... Hrálo se, co se dalo. První počítačovou hrou byly myslím legendární olympiády, Winter Challenge a Summer Challenge ve druhé třídě ZŠ při „hodině počítačů“.

Obsah pro předplatitele

Tento článek je pouze pro předplatitele.

Chcete číst dál a mít přístup k dalším příspěvkům této publikace?

Předplatit od 120 Kč