Podcast

Podcast #118: Outrider

8. 8. 2022

Host: Roman Szomolai | Dosud jsem v podcastu zpovídal hlavně vývojáře pracující v českých nebo slovenských studiích, zajímají mě ale i osudy lidí, kteří hry vyvíjejí v zahraničí, a pracují třeba i na velkých AAA projektech. To je i případ Romana. Aktuálně pracuje v Montrealu na dosud tajném projektu studia People Can Fly, předtím vyvíjel Outriders ve Varšavě a ještě předtím Vigor v Bohemia Interactive. Jeho insight je nesmírně zajímavý počínaje jeho osobností a konče profesí systémového designéra. V rozhovoru jsme probrali jeho vývojářskou kariéru, specifika jeho oboru, došlo na porovnání vývojářské kultury v Evropě a Severní Americe a nakonec jsme kontroverzně rozebrali i monetizaci z hlediska etiky a designu.

Show notes:
Larp na Slovensku – Královstvo vína
Oficiální web hry Vigor
Outriders na Steamu
Romanova přednáška „How to measure fun for game designers“

Zkratky:
(Jednotlivé kapitoly kariéry Romana jsme zhusta prokládali různými odbornými tématy týkajícími se jeho profese, takže berte uvedené časy jen velmi orientačně.)
10:09 - Práce v Bohemce – Vigor
34:25 – Přesun do Polska – Outriders
56:20 – Kanada – Život a práce v AAA studiu
1:35:25 – Monetizace z pohledu designu a etiky

Obsah pro předplatitele

Tento podcast je pouze pro předplatitele.

Chcete poslouchat dál a mít přístup k dalším příspěvkům této publikace?

Předplatit od 120 Kč