Podcast

Podcast #163: Typologie designéra

3. 3. 2023

Host: Viktor Bocan | Herní designér je široký pojem. V čem se liší role level designéra, system designéra, encounter designéra a camera designéra? Něco je zřejmé už z názvu pozice, něco je ale trochu tajemnější. Tajemná je také podivná a trochu kontroverzní pozice "player investment design". Než jsme se k tomuto tématu dobrali, utekla celá hodina, předtím jsme obšírně probrali pár aktualit a také naše aktuální herní zážitky.

Zkratky
(01:34) - Co hrajeme (The Settlers, Metroid Dread, Kirby RTDLD, Wo Long, PSVR2, Dread Templar)
(32:21) - Warhorse okénko
(38:37) - Aktuality
(1:00:47) - Téma typologie designéra (Bonusová část)

Show notes
Titulky God of War: Ragnarök (k vidění všechny různé designérské pozice)
Who Got Me Invested in God of War Ragnarök (díl pořadu Delayed Input od Kyle Bosmana)

Obsah pro předplatitele

Tento podcast je pouze pro předplatitele.

Chcete poslouchat dál a mít přístup k dalším příspěvkům této publikace?

Předplatit od 120 Kč