Podcast

Podcast #258: Tvorba herních světů (Live)

12. 5. 2024

Host: Ivan Buchta, Jan Kavan a Vojta Peterek | 23. února proběhlo v brněnském Kumstu první živé natáčení mého podcastu, kde jsem s hosty diskutoval na téma tvorby herních světů. Světy jsme probrali z řady různých pohledů od inspirace a kreativity přes jejich věrohodnost a vizuální styl až po přímou souvislost s hratelností a designem nebo i atmosférou. Hosté mají díky svým specifickým zkušenostem (Arma, Someday You'll Return a Gray Zone: Warfare) dost odlišné know-how a nebáli se ho sdílet. V závěru pak došlo i na řadu otázek z publika. Natáčení se nám protáhlo a výsledkem jsou bezmála tři hodiny diskuze.

Show notes:
Kumst Brno (díky za zprostředkování celé akce a hosting, konkrétně děkuju Natálii Sodomkové za skvělou organizaci a Dominikovi Konečnému za technické řešení a záznam zvuku)
Ivan Buchta (Twitter)
Jan Kavan (Twitter)
Vojta Peterek (budoucí přednáška na letošním Game Accessu)
Konstantinos Dimopoulos, jeho web a kniha Virtual Cities
(bude doplněno)

Zkratky:
(02:24) - Ivan Buchta
(17:09) - Jan Kavan
(34:45) - Vojta Peterek
(46:50) - Začátek diskuze
(55:20) - Concept art
(1:09:55) - Stavění světů
(1:20:00) - Hranice mapy a realismu
(1:35:18) - Měřítko
(1:47:23) - Low-cost
(1:53:54) - Zážitek
(2:15:30) - Herní města
(2:27:00) - Otázky

Obsah pro předplatitele

Tento podcast je pouze pro předplatitele.

Chcete poslouchat dál a mít přístup k dalším příspěvkům této publikace?

Předplatit od 120 Kč